Hopp til innholdet

Nesten alt om oss

Nesten alt om oss – Smood Social

Hvem er vi?

En gjeng som har masse ideer – og gir form og liv til dem. Som skriver, filmer, animerer, optimaliserer annonser og tilrettelegger strategi-klokt samarbeid med influencere.

We pick flowers, not fights 🌼

Helhetlig kommunikasjon på tvers av kanaler og plattformer

Smood Social er en lykkelig del av familien til moderskipet Mood Communication – og søsterbyrå Nettrafikk. Totalt omlag 40 rådgivere holder hus rett over Akerselva fra Blå på Grünerløkka. 

I godt selskap med Mood og Nettrafikk er vi kåret til Årets Mediebyrå fire år på rad. Vi skaper resultater med annonsering og organisk innhold på Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Pinterest og TikTok. Og vi booker mellom 50 og 100 influencere hver måned. 

Kundene våre spenner fra banker til nettbutikker og spisesteder, både innen B2C og B2B. Målet vårt er å gi deg som kunde helhetlig kommunikasjon på tvers av kanaler og plattformer - og mest mulig verdi for pengene. 

Noe mer? Jo, vi prøver (ydmykt?) å gjøre verden litt bedre. Les mer om det her👇

Smood for good – Smood Social

Smood for good

Helt siden vi startet Smood i 2018 har vi hatt som mål å prøve å gjøre verden bittelitt bedre.

Målene våre

Vi tenker det er nyttig at både du som potensiell kunde, og du som potensiell nyansatt ser hva målene våre er.

Våre 8 bud – Smood Social

Våre 8 bud

Vi er et lite byrå med stor slagkraft! Våre åtte bud forklarer hva du kan forvente av oss.

Nesten alt om oss – Smood Social

1. Vi skal være et av Norges topp 3 fagmiljø på sosiale medier

"Hvorfor ikke nummer 1?" tenker du kanskje. Jo, fordi vi tror det er gøyere å være Chez Colin enn Maaemo. Og at gjestene er minst like happy etter en kveld på førstnevnte.

2. Vi skal ha det kjekt på jobb

Trivsel trumfer alt. Alltid.

3. Vi skal gå i pluss

Dårlig økonomi er blytungt. God økonomi gir trygghet både til kunder og ansatte. Vi har evighetsperspektiv, og da må vi gå i pluss.

4. Vi skal prøve å redde verden bittelitt

Det skulle bare mangle.